CHRISTMAS CAROLS

Ja tenim les ” Christmas Carols ” d’enguany. Si voleu practicar-les no ho dubteu…..

Ahhhh i si voleu veure el que anem fent a English i practicar el vostre English visiteu el nostre blog

HAVE FUN BENVIURE

Llegeix més»

SORTIDA AL POBLE ESPANYOL

El dijous 16 de noviembre els alumnes de cinquè A van anar d’excursió al Poble Espanyol per fer un taller i confeccionar un penjoll amb la tècnica de l’esmaltat. També van poder observar com els artesans del vidre fabricaven gerros i escultures d’animals, cosa que… Llegeix més»

PROJECTE DE CINQUÈ A

Els nens i nenes de cinquè A, a partir de la capsa amb material escolar repartida els primers dies de classe, van decidir treballar els materials. En aquest  projecte han aprofundit  en la tipologia de materials, el càlcul de volums, la construcció d’un cos en 3D, les propietats dels materials, etc. Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotos.

SORTIDA A CAN SANTOI ( cinquè de primària)

Els nens i nenes de cinquè vam anar d’excursió a Can Santoi per treballar les Comunitats Vegetals i saber quina mena de vegetació es localitzava a la vessant obaga i quina vegetació a la solana. Van investigar amb un dossier les diferències de temperatura de cada vessant, el tipus de fulles, la densitat de vegetació, la velocitat del vent, etc. Ens  vam repartir en 6 grups, i a cada vessant n’hi van anar 3 grups; després es van intercanviar la informació.

Cliqueu a la imatge per veure les fotos

.

SORTIDA AL PARC DE LA FONTSANTA

Activitat que permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d’un espai verd urbà mentre es fa ús d’un mitjà de transport sostenible: la bicicleta. L’activitat consta de dues parts. Una es desenvolupa al Parc Ciclista del Llobregat, on els participants aprenen el funcionament… Llegeix més»

ESPAI LECTOR A CICLE MITJÀ

Avui a Cicle Mitjà hem començat a fer l’Espai Lector. Els nens i nenes de 3r i 4t s’han barrejat i distribuït pels nostres espais triant els llibres i revistes que més els agradaven.
Aquí teniu una mostra del dia d’avui. Esperem que us agradin.

#gallery-1 {
margin:… Llegeix més»

RÀDIO BENVIURE ACTUALITAT D’AQUESTA SETMANA

Els nens i nenes del taller de Ràdio Benviure us volen explicar les activitats que van fer el dia de la castanyada i també us volen parlar de si heu d’agafar paraigües aquest cap de setmana!

Segur, que us encantarà estar al dia de tots aquests esdeveniments!!