LA NOSTRA GRANJA

A l’escola tenim una granja amb molts animals. Una granja que els alumnes de l’escola visiten assíduament per realitzar un munt d’activitats. Poc a poc us anirem informant de quines són, però per començar us presentem els animals que hi viuen.
Si voleu saber quins són aquests… Llegeix més»

MANIFEST DE LES ESCOLES PÚBLIQUES DE SANT BOI

Benvolgudes famílies,
Davant dels fets ocurreguts ahir, les escoles de sant Boi condemnem l’ús de la forçai la violència contra les persones. Les escoles públiques de sant Boi i Santa Coloma eduquem en la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència… Llegeix més»

COMENCEM EL CURS!

Aquest matí hem començat el curs 2017-18. L’ambient a l’hora d’entrar a l’escola ha estat molt especial… gràcies a tots/es.
Aquesta entrada ha volgut ser un inici d’un curs ple d’activitats de descoberta i  investigació, de reptes i projectes i sobretot … que els nens i… Llegeix més»

INICI DE CURS

Comencem un nou curs amb moltes ganes i il·lusió. Cercant nous camins per fer plegats alumnes, mestres i famílies.
Després d’uns primers dies de preparació, avui hem assistit, juntament amb la resta d’escoles de Sant Boi, a la sessió inaugural del curs 2017-2018.
Recordeu que ens retrobarem el dimarts dia 12 de setembre a les 9h.
Us desitgem un bon inici de curs a tothom.

FORMACIÓ ESCOLA D’ESTIU

Un grup de mestres de l’escola hem participar en la formació de l’Escola d’Estiu per a grups impulsors de les escoles de la Mostra de l’EscolaNova 21. Hem pogut intercanviar experiències amb altres escoles i reflexionar sobre la nostra pràctica educativa i… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE LES PERSONES REFUGIADES

Els alumnes de sisè, van participar a l’acte central commemoratiu del Dia Mundial de les Persones Refugiades. Amb la proposta “Ciutats que acullen”, 800 alumnes de 16 escoles, de les 19 participants en el projecte, van omplir la plaça de l’Ajuntament i la rambla de Rafael Casanova amb activitats relacionades amb el concepte d’acollida.

ESCOLA NOVA 21

El passat divendres 23 de juny, el claustre de l’escola Benviure vam anar a veure el documental “MOST LIKELY TO SUCCEED” englobat dins de les propostes del programa EN21.
Ha estat molt interessant veure maneres de treballar globalitzades i també escoltar les paraules del director del… Llegeix més»

TALLER DE RÀDIO C.M 3r trimestre

En aquest últim programa de ràdio del curs, us presentem diferents seccions perquè passeu una bona estona i podeu gaudir aquest estiu.
Ha estat molt interessant i divertit i , a més a més, hem viscut la radio en directe el dia de la diada de Sant Jordi.
Us animem a sentir el programa i ens acomiadem fins el curs vinent.
Bones vacances!!

TALLER RELACIONEM LA VIDA

El 14 de juny vam anar a Cal Ninyo a veure la representació:”Las zapatillas amarillas” del grup de teatre Imagina, on actuen les persones que fan amb nosaltres aquest taller.
Ho van fer molt bé, i ens va fer reflexionar sobre la inclusió social i la… Llegeix més»

COMIAT MESTRES QUE ES JUBILEN

Ahir van acabar les classe i vam dir adéu a la Joaquima i la Matilde, ens vam emocionar molt perquè hem compartir amb elles molts moments i amb la seva energia, sensibilitat i moooolt de carinyo!!! ens han ajudat a crèixer. ADÈU MOLTA SORT  I… Llegeix més»

CATIFES FLORALS

Per la Capvuitada de Festa Major de Sant Boi, les famílies i alumnat de 6è van elaborar una catifa floral a la Rambla, els resultats varen ser espectaculars!!!. ( CLIQUEU AL TÍTOL PER VEURE MÉS FOTOS) Llegeix més»

FESTA DE FINAL CURS AMPA

Amb la festa de fi de curs organitzada per l’AMPA comença la recta final del curs.

Van participar moltes famílies i alumnes. Va estar Superbé. Gràcies a totes les persones que ho varen fer possible.

Click to play this Smilebox slideshow