OBRIM LES PORTES ALS SOMNIS

OFERTA DE PLACES CURS 2018-19

TALLER DE RÀDIO

20-4-2018

Bona tarda Escola Benviure!

Aquesta tarda cobrirem el reportatge de la diada de Sant Jordi. Anirem per alguns tallers i us informarem del què es fa.

Les reporteres i els reporters serem: la Paula, la Berta, l’Andreu, la Maria C., l’Aaron, l’Eloi, la Marta, l’Edurne, la Mai, la Núria, la Victòria, la Maria M. i la Xin.

Esperem que visqueu la diada amb la mateixa il·lusió i emoció que totes i tots nosaltres.

RÀDIO BENVIURE

6-4-2018
Ja ha començat el tercer trimestre i els nostres locutors i locutores tenen un gran entusiasme per començar a explicar-vos coses molt interessants per ells i elles.
Aquest divendres us informen de la sortida al teatre per veure una obra en anglès.
NO us el perdeu!!

VISITA A MÓN SANT BENET

El passat dimarts 3 els nois i noies de sisè hem visitat món Sant Benet a Sant Fruitós del Bages. Hem recorregut el monestir revivint mil anys d’història des de la fundació, al segle X, fins que el pintor Ramon Casa va convertir-lo en la… Llegeix més»

Les potablava en bateries

Abans de marxar de vacances teníem una nova tasca amb les nostres gallines potablava. Després de l’aparellament amb els galls ja les podem posar en bateries individuals per controlar els ous que posarà cada gallina.
Alumnat de cicle superior les hem traslladat una a una a… Llegeix més»

Cloenda de handbol 4rt

Finalitza el pla de promoció de handbol cooperatiu de l’alumnat de 4rt i quina millor manera que fer-ho amb una cloenda al Pau Gasol.
Hem compartit amb el Rafael Casanova partits on hem pogut mostrar valors, habilitats i hem aconseguit el repte cooperatiu de fer més… Llegeix més»

9-3-2018

El programa de ràdio d’avui va carregat d’informatius sobre handbol i jocs. Els cuiners del Benviure us parlem d’una recepta ben sana i saludable i les reporteres us fem un resum del què han estat aquestes set setmanes en el nostre taller de ràdio.