SETMANA HÀBITS SALUDABLES
DEL 22 AL 25 DE MAIG

XERRADES, PUJADA A SANT RAMON, ZUMBA…

US HI ESPEREM!!!

ACTIVITATS ORGANITZADES PER MESTRES, FAMÍLIES I AJUNTAMENT

TALLER DE RÀDIO CICLE MITJÀ

18-5-2018
Bona tarda oients!
Ens complau oferir-vos un informatiu ple de noticies que han passat i passaran durant la setmana pròxima.
A més hem visitat el parvulari i el taller de robòtica. Hem fet unes entrevistes per tenir-vos ben informats.
No us ho perdeu famílies!!

TALLER DE RÀDIO

27-4-2018
Bona tarda famílies!
Hem sortit de l’emissora de ràdio per fer entrevistes a companyes, companys i l’Emma per saber què pensen del nostre pati de l’escola.
També hem entrevistat la Inés i l’Héctor per conèixer millor el nou gall blanc que tenim a la granja i que és un regal de l’avi de la Inés.
Moltes gràcies a totes i tots per la vostra col·laboració.

I ENGLISH DAY

Avui hem celebrat  el primer English Day al parc de la Muntanyeta. L’alumnat de sisè de les escoles Antoni Tàpies, Benviure, Casablanca, Cooperativa, Ciurana, Massalleras, Montbaig, Marianao , Parellada i Vicente Ferrer de Sant Boi i el Pla de les Vinyes de Santa Coloma ens hem trobat per fer jocs utilitzant l’anglès . Aquesta activitat l’han organitzat els i les mestres del seminari d’anglès . Ha estat un matí ben maco ple de jocs i moments per compartir amb els/les alumnes d’altres escoles.

L’Àfrica Latorre va ser la guanyadora del concurs de logos que hem utilitzat per fer la xapa i els cartells identificatiu.

Aquí teniu les fotos … ( cliqueu a sobre)

TALLER DE RÀDIO

20-4-2018

Bona tarda Escola Benviure!

Aquesta tarda cobrirem el reportatge de la diada de Sant Jordi. Anirem per alguns tallers i us informarem del què es fa.

Les reporteres i els reporters serem: la Paula, la Berta, l’Andreu, la Maria C., l’Aaron, l’Eloi, la Marta, l’Edurne, la Mai, la Núria, la Victòria, la Maria M. i la Xin.

Esperem que visqueu la diada amb la mateixa il·lusió i emoció que totes i tots nosaltres.

RÀDIO BENVIURE

6-4-2018
Ja ha començat el tercer trimestre i els nostres locutors i locutores tenen un gran entusiasme per començar a explicar-vos coses molt interessants per ells i elles.
Aquest divendres us informen de la sortida al teatre per veure una obra en anglès.
NO us el perdeu!!

VISITA A MÓN SANT BENET

El passat dimarts 3 els nois i noies de sisè hem visitat món Sant Benet a Sant Fruitós del Bages. Hem recorregut el monestir revivint mil anys d’història des de la fundació, al segle X, fins que el pintor Ramon Casa va convertir-lo en la… Llegeix més»

Les potablava en bateries

Abans de marxar de vacances teníem una nova tasca amb les nostres gallines potablava. Després de l’aparellament amb els galls ja les podem posar en bateries individuals per controlar els ous que posarà cada gallina.
Alumnat de cicle superior les hem traslladat una a una a… Llegeix més»

Cloenda de handbol 4rt

Finalitza el pla de promoció de handbol cooperatiu de l’alumnat de 4rt i quina millor manera que fer-ho amb una cloenda al Pau Gasol.
Hem compartit amb el Rafael Casanova partits on hem pogut mostrar valors, habilitats i hem aconseguit el repte cooperatiu de fer més… Llegeix més»