RÀDIO BENVIURE

ESCOLA VERDA

L’Aroa, l’Héctor i els Rogers  han estat els nostres reporters i reportera de medi ambient.
En aquest últim programa us expliquen com l’escola Benviure va aconseguir ser escola verda i algunes novetats del nostre hort i granja.No us ho perdeu!!

TALLER DE CIRC

El passat dilluns els taller de cicle superior del trimestre van acabar. Aquí us deixem unes imatges d’un taller que estava d’estrena. Tots i totes han practicat jocs, activitats d’equilibri, punteria, salt, teatre i malabars amb diversos materials.

BENVIURE SOLIDARI

L’AMPA de l’ us proposa dos dies d’activitats solidàries a l’escola obertes a tothom. Us hi  esperem i us animem a participar-hi . Entre tots i totes farem un Benviure solidari!

RÀDIO BENVIURE

SECCIÓ DE MODA

Aquest divendres el Lukas i el Dani us volen informar sobre les tendències en moda per aquest hivern tan fred!!

COMIAT A LA NOSTRA LUCIA

El dia 6 d’octubre va ser un dia diferent per la classe de les Constel·lacions.
Vam fer el comiat de la nostra companya Lucía que marxava a viure a Tarragona.
Entre somriures, llàgrimes i moltes emocions els nens i nenes vam poder gaudir d’aquest moment tan especial.
Lucía,… Llegeix més»

CONSELL D’INFANTS 2017-2018

L’alumnat de quart va anar a l’Ajuntament per escollir el seu conseller o consellera. Els candidats i candidates van llegir les seves propostes i van triar l’Aina com la seva representant.Les seves mirades de ciutadans i ciutadanes de Sant Boi faran una ciutat millor i… Llegeix més»

BENVIURE RÀDIO

ESCOLA VERDA

Extra! Extra!

Aquest divendres els nostres reporters i reporteres de les notícies de medi ambient van tenir la sort de comptar amb l’Héctor i el Lalo per saber-ne més . Van poder fer –los una entrevista sobre l’escola verda i les plantes de l’hort. Moltes gràcies als dos.Moltes gràcies avi Lalo per la teva col·laboració, no només plantant a l’hort i portant faves sinó responent als nostres reporters i reporteres sobre la importància de les plantes i la vida del pagès. L’avi Lalo és l’avi de la Inés Roldán Muñoz de 4t .Moltes gracies família!!

BENVIURE RÀDIO

INFORMATIU DE LA SETMANA.
ÚLTIMA HORA!!
La festa de Santa Cecilia el dia 22 amb el grup DANTUVI TRIO.
La jornada de jocs de pati, el dijous dia 23, amb jocs divertits i tots els nens i les nenes de P3 a 6è de l’escola participant engrescats!
I uns estudiants de la universitat de Catalunya que llençaran un coet!
Ànim! I escolteu de què tracten totes aquestes noticies de mà dels nostres reporters i reporteres!!

CHRISTMAS CAROLS

Ja tenim les ” Christmas Carols ” d’enguany. Si voleu practicar-les no ho dubteu…..

Ahhhh i si voleu veure el que anem fent a English i practicar el vostre English visiteu el nostre blog

HAVE FUN BENVIURE

Llegeix més»

SORTIDA AL POBLE ESPANYOL

El dijous 16 de noviembre els alumnes de cinquè A van anar d’excursió al Poble Espanyol per fer un taller i confeccionar un penjoll amb la tècnica de l’esmaltat. També van poder observar com els artesans del vidre fabricaven gerros i escultures d’animals, cosa que… Llegeix més»

PROJECTE DE CINQUÈ A

Els nens i nenes de cinquè A, a partir de la capsa amb material escolar repartida els primers dies de classe, van decidir treballar els materials. En aquest  projecte han aprofundit  en la tipologia de materials, el càlcul de volums, la construcció d’un cos en 3D, les propietats dels materials, etc. Cliqueu a sobre de la imatge per veure les fotos.