PRIMERA REUNIÓ DE DELEGATS DEL CURS

Hem fet la primera reunió del curs amb un nou grup de delegats i delegades de les classes de P5 fins a 6è: Nora Ruiz, Rut Doria, Kira Bria, Alejandro Karatzas, Sam Mccrorie, Martí Escudé, Isart Muntané, Francesca Moralejo, Neus Lamolla, Ivet Caballé, Carla Bou, Haritz Sánchez, Alba García, Guim Pagès, Nil Carot, Gergana Ivanova, David Lorenzo, Júlia Fritz, Nora Saadoun, Mikel Vicente, Pol Martín, Laia León.

Després de presentar-nos, hem estat parlant del sentit que donem a les reunions de delegats com un espai on pensem sobre què ens passa a l’escola, parlar-ne entre tots i buscar solucions.

Entenem que parlar i escoltar-nos és imprescindible per poder avançar quan tenim problemes, però…com ho fem a l’escola?

“Quan som massa petits no ho fem prou bé, no ens entenem i estem ofesos.”

“Ofesos vol dir estar enfadats.”

“Hi ha moltes persones que fan tot el possible perquè no hi hagi problemes però n’hi ha d’altres que fan enfadar els altres.”

“De vegades hi ha gent que et diu les coses malament i li dius que si t’ho pot dir d’una altra manera però no et fa cas.”

“Algunes vegades perdem la paciència i no ens sabem comunicar.”

“Tothom sap que hi ha coses que no s’haurien de fer però no tothom en vol fer cas.”

“Diuen que ho han entès però és més fàcil dir-ho que fer-ho.”

“Volem que ens escoltin però de vegades no escoltem els altres quan parlen”

“Quan ens parlen malament ens fa mal el cor”.

Aquest curs volem fixar-nos, de manera especial, en com ens parlem els uns als altres, en com ens diem les coses i el to amb què les diem. Pensem que si ens adonem de la importància que té aquesta qüestió i anem obrint camins per ser-ne conscients i fer-ho millor, col·laborarem a construir, tots plegats, una escola més amable.