Tarda en família a P5: L’Elsa

Aquest divendres la família de l’Elsa ens ha fet gaudir d’una entretinguda tarda en família! Ens han explicat un conte sobre un xiquet que troba un amic especial: un dinosaure! Desprès cada xiquet/a ha pogut inventar el seu propi dinosaure, rascant i fent màgia! Li hem posat nom i li hem posat un imant per poder-lo enganxar allà on ens agradi i tenir-lo sempre prop! Moltes gràcies David, Noèlia i Isaac per haver compartit aquesta tarda amb nosaltres!

Tarda de contes en família a P4: L’ Èlia i la Júlia

La tarda del divendres 11 de maig vam rebre a la classe de P4 a la Miquela, a Jesús i a la Jana, mare, pare i germana de l’Èlia i la Júlia, respectivament. La Jana i la Miquela ens van explicar el conte “Mirant els núvols” que van acompanyar amb imatges a la pissarra digital i en el que els xiquets i xiquetes van conèixer els noms dels núvols segons la seva forma i el què signifiquen. Després, tots van fer un mòbil xulíssim d’un núvol amb l’arc de Sant Martí i per concluir l’activitat vam anar al pati a mirar estirats els núvols. Els que havia eren estratus!!!

Moltes gràcies a la família de l’Èlia i la Júlia per fer-nos viatjar pels núvols i gaudir d’una entretinguda tarda!!!

ESCOLA NOVA 21

Aquest dimecres hem gaudit de la visita de la Marta Pujadó (membre de l’equip d’EN21) que s’ha reunit amb l’equip impulsor del centre per tal d’anar programant els propers passos que seguirem dins del Porgrama d’EN21. A partir dels aprenentatges realitzats a les residències que han realitzat quatre docents del centre a l’Escola dels Encants, hem prioritzat els més importants per poder fer la transferència al Claustre.

També hem parlat sobre l’Escola d’Estiu del mes de juliol.

Ha estat molt enriquidor, gràcies Marta!

INFOGRAFIES DIGITALS A 4t d’ESO: CONEGUEM ELS AUTORS DE LA RENAIXENÇA

Els alumnes de 4t d’ESO han treballat la Renaixença i els autors més rellevants d’aquesta època de recuperació cultural i lingüística que es va viure en territori català a mitjans del segle XIX. Per treballar la competència digital, la competència comunicativa i la competència d’autonomia personal, els alumnes han elaborat individualment una INFOGRAFIA sobre l’autor assignat (a cada 2 alumnes se’ls assignava una mateix autor). Després, han hagut de discutir quina de les 2/3 infografies era més vàlida i, per tant, l’escollida per a la presentació oral per parelles (i un trio).