MASTERCLASS MENJAR SALUDABLE

Com bé ja sabeu tots i totes, els alumnes de primer estem fent el projecte del MENJAR SALUDABLE!

Estem molt contents/es de que ens acompanyeu amb aquesta aventura i ens ajudeu a recollir  materials i informacions per fer les investigacions i resoldre les nostres hipòtesis inicials.

Fa uns dies el pare de l’Alícia , el Joan, va venir a l’escola per fer una Masterclass. Ens va explicar que és una dieta, vam descobrir que la nostra és la Mediterrània, i sobretot a classificar aliments saludables i no saludables.