COMENÇA EL NOU CURS ESCOLAR. AQUEST CURS INTENTAREM INVESTIGAR I APRENDRE COSES RELACIONADES AMB L’ALIMENTACIÓ.

FELIÇ CURS 2017-18!!!!    Roser “la profe”

Hem fet una estadística dels aliments!

Durant el curs hem anat recollint els 5 aliments i les 3 fruites que més agraden a cada nen/a que ha passat per l’escola de l’hospital a través d’aquest qüestionari:

La Carla (12anys) i en Marc (18 anys) han classificat i omplert les dades en el programa Excel per tal de poder-ne fer el buidatge. Han après com es feien la gràfiques i jo avui he après a interpretar les gràfiques de l’alimentació. Hi havien  gràfiques amb barres i circulars. També he pogut fer el mural de l’alimentació per penjar-lo al passadis del hospital.

Loay (12anys)

Si cliqueu sobre les imatges podràs veure les altres gràfiques que s’han creat:

GRAN GALA DE MÀGIA.

Des de l’Aula hospitalària els nens i nenes han dissenyat cartells per fer saber a tothom que el dimarts hi hauria a la planta de pediatria un gran espectacle de màgia. Ha estat la darrera Gran Gala de màgia d’aquest curs escolar. Gràcies Adan Xou. Aqui en teniu alguna imatge.

Ha arribat la primavera!!!

Mireu!

La primavera està arribant al passadís de l’hospital. Ja podem veure les primeres flors i  els ocells entre els personatges dels contes que ens acompanyen durant el nostre pas per l’hospital.

Aprofito per donar les gràcies a la  Fundació “El somni dels nens” i Chispum. Moltes gràcies per la fantasia que heu aportat a la planta i pels espais destinats a exposar els nostres treballs i creacions.

Roser Jové. “la profe”

UN DIA AL MAR

Quan vaig arribar vaig veure un llenç gegant i rodó i una cartolina que amb va semblar un mini conte de quadres, se’m va ocorre un historia, la vaig explicar i com va agradar la vaig escriure a l’ordinador.

Candela (10 anys)

Ahir a l’escola de l’hospital vàrem fer un taller de pintura. Vàrem estar preparant l’exposició. Vam fer forats amb la barrina i li vam posar les armelles (“cáncamos”) per a què s’aguanti el llenç amb fil de pescar.
A mi m’ha agradat molt perquè ho vàrem fer en grup i, encara que tots teníem algun problema, ho volíem fer.

Iker (9 anys)

La Marina (17 anys) i la Laura (10 anys) han fet el muntatge i han escollit la música.

Ens posem les ulleres de bussejar

Avui a l’escola de l’hospital hem continuat fent el taller de “Tiretades”. Amb les idees de l’altre dia, hem aconseguit fer un mural gegant sobre el fons del mar entre tots. Ens hem imaginat que ens posàvem unes ulleres de busseig i vèiem el fons del mar. Hem utilitzat material reciclat, pedres, petxines i sorra per crear les diferents textures i figures del quadre. A continuació hem assecat el quadre i després hem començat a pintar el quadre amb anilines, un tipus de pintura semblant a la tinta xinesa.

Mentre fèiem el mural, un grup de càmeres ens han fet fotos i vídeos. Quan hem acabat el mural, ens han fet una entrevista sobre nosaltres, l’aula i el projecte.

Aquesta activitat ens ha servit per conèixer-nos una mica més a nosaltres mateixes, perquè hem descobert que se’ns dona bé les activitats de manualitats, com pintar, fer figures… Ha sigut la primera vegada que ens han fet una entrevista, però ha estat divertit.

Aquest mural estarà exposat a l’entrada principal de l’hospital Germans Trias i Pujol de Badalona. Nosaltres mateixes hem escollit la música del muntatge.

Laura Martínez 15 anys, Ainhoa Novez 16 anys

ESTRENEM TALLER de “TIRETADES”

Avui l’escola es converteix en un gran taller. Convidem els familiars a treballar amb nosaltres i l’objectiu és plasmar en diferents quadres que ens suggereix la paraula estiu….
La Doua us escriu que li ha semblat el taller i també podeu veure unes quantes imatges.
Roser JOvé “la profe”

Si voleu veure el significat de la resta de quadres, cliqueu sobre la imatge:

Tenim un Ipad!!!!

Gràcies

Gràcies, Fundació “EL SOMNI DELS NENS”, per aquest IPad que ens heu regalat.  A partir d’ara a l’escola de l’hospital ens anirà millor  perquè tindrem accés a molta més informació i ens ajudarà a  aprendre més coses.

Nil C.  (11anys)