Cicle Formatiu de Grau Superior en EDUCACIÓ INFANTIL

RESERVA PLAÇA ARA PER LA JORNADA DE PORTES OBERTES!

Si estàs interessat/da en fer el Cicle Superior d’Educació Infantil i ens vols conèixer, no dubtis en visitar-nos. Contacta amb nosaltres i t’ho expliquem tot!

Descobreix l’Instagram de l’Acadèmia Martínez

CONTES DE CARNAVAL

Els alumnes de 2n curs han teatralitzat contes populars aprofitant el carnestoltes

CARNESTOLTES 2024

Els alumnes de primer han gaudit del carnestoltes amb la disfressa de grup de Mike Wazowski, tot realitzant una gimcana pel centre.

SESSIÓ DE MÚSICA

El dimecres passat, l’Estefania del Dalcroze. ens va explicar diverses possibiltiats sobre com organitzar una sessió de música de 0a 3 anys

SÓN LA PERA

Ahir, els alumnes de primer curs van visitar la botiga: “són la pera”. Vam descobrir molt material específic per a la criança i el porteig dels més petits i ens van explicar molts detalls. L’Anna ens va donar un tracte molt amable, personal i professional. Amb ganes de repetir!

MATRÍCULA CURS 2022-2023

MATRÍCULA CURS 2022 – 23
Per a formalitzar la matrícula cal que omplis el full de matrícula que trobaràs disponible a la nostra pàgina web a partir del 18 de juliol a les 10 del matí. Un cop omplert, l’has de portar presencialment o enviar-lo a… Llegeix més»

ENTREGA D’ORLES

El passat divendres dia 27 de maig, es van entregar les orles als alumnes de la promoció 2020-22

MOLTA SORT A TOTS I TOTES!!