ÚLTIM DIA DE CLASSE A CASTELLNOU DE SEANA

Aquest divendres per ser l’últim dia de classe d’aquest trimestre  hem fet el tradicional esmorzar de germanor on hem gaudit plegats d’una bona estona. Després hem celebrat l’última assemblea d’aquest trimestre. Seguidament s’han entregat els diplomes als guanyadors del repte de la biblioteca. Els guanyadors… Llegeix més»

Arribada del TIÓ a l’escola!!!

Emocionadíssims el passat dilluns rebíem a la nostra escola el TIÓ de Nadal!!! Després de sonar el timbre unes quantes vegades, allí apareixia com cada any, estava molt cansat i gelat de tan estar-se a fora. El vam tapar amb una manteta i el vam deixar descansar. L’endemà li vam començar a donar menjar per tal que ens cagui algun regal per Nadal.

Estem joiosos i contents de tornar-lo a tenir a l’escola. Ara cal portar-se més bé que mai!!