EL DIA DE LA MONA A L’ESCOLA EL DIVÍ MESTRE

El passat 31 de març vam celebrar a l’escola el dia de la mona. Per celebrar que acabàvem trimestre, vam portar a terme diferents activitats que prèviament, havíem consensuat al Consell d’Infants. Va ser un dia mogudet i molt divertit. Primer vam elaborar les mones, la comunitat de mitjans i petits ho vam fer la tarda abans per avançar feina! Un cop les vam tenir llestes, vam enfilar cap a la Capella, on vam poder fer una cacera d’ous de Pasqua de xocolata! N’hi havia moltíssims i estaven ben amagats! Després vam esmorzar les mones que havíem fet i que, per cert, estaven d’allò més bones. A continuació, vam poder jugar a diferents jocs que havíem preparat, a banda de córrer i saltar a cor què vols! Acabats els jocs, vam recollir i vam emprendre la caminada per tornar a l’escola, on vam poder descansar una estona i emprendre el dinar de germanor que, a causa del vent el vam fer a la classe de la comunitat de Petits. Va ser emocionant! A la tarda, vam poder gaudir de diferents tallers: pintar ous de pasqua, fer conillets amb diferents tècniques plàstiques (gots, culleres, origami…) i també vam poder jugar a diferents jocs de taula! Per acabar el dia, ens vam repartir tots els ous que havíem trobat al matí, i així ens vam acomiadar per passar uns dies de vacances amb les nostres famílies. Esperem que gaudiu d’aquest petit reportatge clicant AQUÍ!