Concurs de dibuix “Dibuixa als bombers”

El concurs s’organitza a les terres de l’Ebre, al pavelló firal de la Ràpita. És una iniciativa que pretén estimular la creativitat dels alumnes mitjançant una exposició dels dibuixos. En el concurs participen tots els infants de primària i les escoles d’educació especial. La finalitat és realitzar un dibuix relacionat amb la feina dels bombers i bomberes amb qualsevol tècnica i utilitzant qualsevol material (llapis, pintura, ceres, retoladors, etc.)

Els guanyadors del concurs rebran un diploma acreditatiu i una visita dels bombers a l’escola en forma de gimcana, tot passant un seguit de proves. Al finalitzar tots i totes rebran el carnet de bomber/a.