EL DIA DE LA PAU A L’ESCOLA SANT BLAI

El dimarts dia 30 de gener a l’escola Sant Blai vam celebrar el dia de la Pau.
Primer, vam anar a fer una manifestació pel poble fins a l’ajuntament on ens esperava l’alcalde. En arribar, cada alumne va explicar el que havia escrit a la seva pancarta. Seguidament, els alumnes de cicle superior van llegir un manifest sobre la Pau. En acabar, l’alcalde ens va proposar visitar les instal·lacions de l’ajuntament on vam veure diversos despatxos. A continuació, vam anar a veure la sala de lectura que hi ha a l’antic ajuntament. En sortir vam marxar cap a l’escola.
En arribar a l’escola juntament amb els alumnes de la llar d’infants vam cantar i ballar diverses cançons relacionades amb la PAU.
D’aquesta vam reivindicar que s’acabin les guerres, la violència i que hi hagi PAU a tot el món.