TROBADA DE LA ZER A CERVIÀ DE LES GARRIGUES

El passat 23 de març es va dur a terme la trobada de la ZER a Cervià de les Garrigues on hi vam participar tots els alumnes (des d’  i1 fins a 6è de primària) i de les tres escoles (l’Albi, Vinaixa i els amfitrions, Cervià de les Garrigues). Es van realitzar diferents activitats separats en dos grups, els grups de cicle mitjà i de cicle superior, i d’altra banda, el grup d’educació infantil i de cicle inicial. Després de dinar, vam pujar als inflables que van fer la tarda més divertida, i com a cloenda, vam ballar una cançó tots plegats. Va ser una gran jornada de convivència entre tots i totes, i estem ja esperant amb moltes ganes la trobada de l’any vinent!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *