I MÉS ACTIVITATS DURANT EL 2n TRIMESTRE !!!

 

ÀLBUM DE FOTOS

Durant el 2n trimestre hem realitzat diverses activitats entre les quals us n’expliquem unes quantes:

1.- ELS AGENTS VERDS

Els agents Verds són dues persones que revisen si es compleix tot allò que hem aprés sobre la sostenibilitat dins del projecte d’ Escoles Verdes.

Cada setmana, els dos encarregats  van passant per totes les classes i controlen :

– El reciclatge de paper, brossa i envasos a les classes i al pati

– La despesa d’energia: portes, calefacció, llums tancats, finestres tancades…

Si no està correcte posem un semàfor vermell a la classe i els expliquem el per què. Si està tot bé els posem el semàfor verd. I també ho apuntem en una llibreta de control.

2.- L’HORT

Durant el mes de març vam  començat aquesta  activitat de les Escoles Verdes:

Aquí us posem el calendari de l’hort i esperem que al final ens puguem menjar una exquisida  AMANIDA!!!

QUÈ PLANTEM ? QUI PLANTA ?
Maduixes i aromàtiques E.INFANTIL
Pastanagues C.INICIAL
Tomates “ CHERRY” C.MITJÀ
Enciam CS. 5è
Raves CS. 6è

3.- JO US EXPLICO

Aquest any els de Cicle superior, i dins dels projecte interdisciplinar ROCK & ENROTLLA’T,  estem treballat l’història de rock. A més d’estudiar-ho com a teoria, l’hem preparat fent els “JO US EXPLICO”.

Hem seguit aquesta línia:

  • Anys 50 va aparèixer l’Elvis Presley.
  • Anys 60 va aparèixer Stevie Wonder, Beatles i The Rolling Stones
  • Anys 70 va sorgir AC/DC i  Guns N’ Roses.
  • Anys 80 The Police i Pet Shop Boys.
  • Any 1985 va aparèixer Loquillo.
  • Anys 90 Els Pets i Sopa de Cabra.

Hem après molt sobre el rock & Roll i ens ho hem passat molt bé cantant les cançons més conegudes.

4.-  L’ORTOGRAFIA’T

Els de 5è i 6è hem fet, cada setmana, uns tallers d’ortografia que consistien en diferents jocs per a practicar i jugar amb l’escriptura de les paraules.

Hi havia uns 10 tallers i de manera rotativa cada grup els hem anant fent: memory, parxís ortogràfic, la mona, bona ortografia sense esforç, dòmino, el joc del dau, la plena, el quinto ortogràfic…

N’hem après molt tot divertint-nos jugant.

5.- L’APADRINAMENT LECTOR

Consisteix en fer de padrins de lectura, els de 5è i 6è, als alumnes de 2n i 1r respectivament. Cada nen/ tenia el seu apadrinat/da i entre els dos es realitzaven activitats de lectura. Ens ha agradat molt i esperem repetir-ho!!!

Cicle Superior 6è

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>