Tallers intercicles 4t, 5è i 6è (Primer trimestre)

Durant el primer trimestre, les tardes del divendres vam fer tallers intercicles. Ho vam fer amb grups d’alumnes de 4t, 5è i 6è. Els tallers van ser els següents:

Top secret

En un full s’han de contestar unes preguntes utilitzant internet o sense. Quan has contestat les preguntes s’ha de fer un mural amb característiques d’animals i s’hi pot afegir text i fotos.

Parxís ortogràfic

Es tracta de jugar al parxís però si caus en una casella has de dir com s’escriu una paraula. Si ho endevines pots continuar, però si no ho has dit bé has de fer una frase amb aquella paraula.

Disfressem moniatos

Es tracta de buscar informació sobre els moniatos i en una fitxa escriure les característiques principals. Després cada alumne ha de disfressar un moniato que haurà portat de casa i participar en un concurs. Els guanyadors van obtenir un premi.

Memoritzar poemes

En aquest taller havíem de memoritzar un poema. Primer uns el llegíem per saber com era, després intentàvem recitar-lo i al final sortíem al pati per memoritzar-lo. Al final el vam gravar en vídeo sols o en grup. El poema es deia: “A la vora del mar”.

La notícia

Aquest taller consistia en agafar un diari i buscar diferents parts i apuntar-les en un full. Després amb el mateix diari calia trobar una notícia intressant i resumir-la. Finalment, cada membre del grup havia de de memoritzar una part de la notícia per desrés presentar les “notícies Sant Roc”.

Alumnes de 4t, 5è i 6è.

FOTOS INTERCICLES