EXCURSIO A MOLLERUSSA Y LINYOLA

El dilluns dia 16 els alumnes de p5 de Tornabous i Cicle incial de les dues escoles vam fer una excursió a Mollerussa, al Saló del Llibre i a Linyola, al Parc de les Olors.
La visita al Saló del Llibre va ser molt màgica. Els monitors, els contes, les mil i una històries, les vivències de l’il·lustrador, en Xavier Salomó,… el lloc, les casetes de cartró,… Tot el conjunt va captivar-nos!
Per la tarda, vàrem anar a Linyola a visitar el Parc de les Olors. Allí vam fer tres tallers: el taller dels sentits, la bomba de llavors i una bosseta d’olor. Vàrem olorar, tastar i conèixer moltes plantes i les seves propietats. I per acabar,… un delició “mojito” va refrescar-nos d’allò més.

FOTOS DE LA SORTIDA