ENTREVISTA A L’ALCALDE DE BARBENS

El dimarts 2 de març, els alumnes de Cicle Mitjà vam anar a l’ajuntament de Barbens, allí ens va rebre molt amablement el senyor Andreu Benet i Castillo, el nostre alcalde.

La Sala de Plens va ser el lloc on vam entrevistar-lo, vam poder fer-li les preguntes que havíem preparat amb molt entusiasme i dedicació a l’aula entorn als serveis municipals i comarcals, la gestió de l’ajuntament, els Plens, les associacions o els noms dels carrers i places del municipi, entre d’altres.

Després ens va mostrar els altres espais de l’ajuntament, com la sala dels pregons, el despatx d’alcaldia i també les sales inferiors i polivalents. Ens va encantar entrar a la torre del castell, a la sala de les cavalleries, etc. tot plegat un itinerari molt enriquidor i agradable.

Aquesta activitat ha estat una de les peces clau per a culminar part d’aquest projecte trimestral sobre la societat, l’entorn proper i l’ajuntament. Més endavant continuarem descobrint meravelles històries del nostre municipi amb l’historiador i agricultor Josep Canela i Farré, pare d’una alumna de la nostra classe, el proper dimarts.

Agraïm la cura i atenció que ens ha brindat el senyor Andreu Benet i Castillo.

Adjuntem un seguit d’IMATGES per a que en pugueu gaudir.