ELS MÉS GRANS DE L’ESCOLA FAN EL PAS A SECUNDÀRIA

L’ultim dia  vam acomiadar els més grans de l’escola. Va ser un acte per agrair tots els moments compartits a l’escola Sant Roc, la SEVA ESCOLA. Al llarg del seu camí hem anat avançant amb passes fermes i, poc a poc, hem anat descobrint que totes les persones som úniques i especials.

Els vam dir adéu amb el convenciment que la nova etapa que comença estarà plena de grans oportunitats i de noves experiències. Alhora que sabran recollir tot allò que han sembrat i se’n podran enriquir.

L’escola us desitja que aprofiteu cada moment per créixer i per aprendre i, sobretot, per ser feliç.

VÍDEO DEL COMIAT