ELS JOVES DETECTIUS RESOLEN UN ALTRE CAS!

Els joves detectius de cicle inicial resolen el seu últim cas. Han trobat l’artista propietària del pinzell perdut. La investigació ha estat plena de sorpreses i de contactes amb grans artistes: primer van conèixer el Matías Tolsà, després el Swen Schmitz, l’Ània Aragonès i,… finalment la Roser Coma. Durant la investigació hem conegut també la trajectòria d’artistes com Josep Guinovart i l’Enriqueta Vendrell. Un cas que ens ha fet gaudir de l’art en majúscules.

La sorpresa ha estat màgica quan hem conegut la Roser i hem descobert que la seva ànima ens acompanya a l’escola. Ella ha estat la creadora del logo de l’escola, de les il·lustracions del conte Bambú i del conte Hug, el tió; dels personatges que ens acompanyen a la biblioteca:  l’Al, la petita Flow i l’Om,…La Roser forma part de la nostra història.

Amb ella hem fet un taller molt especial, hem deixat anar la nostra imaginació i hem creat el nostre personatge. Després,…. hem passat les nostres produccions planes al volum en una escultura resultat de tots i totes. Junts hem descobert que cada individualitat té més valor quan forma part d’un grup.

Gràcies a tots i totes per apropar l’art a la nostra escola!