DOLÇ COMIAT DELS NOSTRES AMICS I AMIGUES DE SISÈ

El divendres dia disset de juny, al vespre, la nostra escola era testimoni d’un comiat molt especial. Els nostres joves de sisè tanquen una etapa en la nostra escola, un camí que hem recorregut junts.

Comencen una nova etapa educativa; seran nous reptes, nous aprenentatges, noves vivències que de ben segur els regalaran noves oportunitats. Cal que recordin sempre que tenen al seu costat les persones que més les estimen i que sempre confiaran amb ells i elles: el seus pares, la seva família.  Un consell: cal que s’apropin a ells, que els escoltin  i que li facin una abraçada de tant en tant.

Va ser una estona plena d’emocions, de records i de bons desitjos. Joves, famílies i docents vam compartir aquest moment i junts vàrem poder gaudir dels vincles existents entre nosaltres.

A partir d’ara un nou camí sobre a l’horitzó, però a l’escola Sant Roc romandrà sempre la seva essència en els nostres cors.

Omarlin, Otman, Bilal, Noureddine, Azeddine, Jana, Adrià, Eloy, Joana, molta sort en aquesta nova etapa!

VÍDEO PETITS RECORDS