Dia de la Pau i la No Violència

Avui, a la nostra escola, hem celebrat el Dia de la Pau i la No Violència amb una jornada plena d’activitats significatives i inspiradores.

Els alumnes de totes les edats han compartit reflexions, històries i visions sobre la pau i la importància de construir un món sense violència. En totes les aules s’han realitzat activitats educatives que han posat de manifest els valors fonamentals de la pau, la tolerància i el respecte mutu.

A la tarda, hem pres una iniciativa encara més emocionant: hem unit forces en activitats col·laboratives, barrejant els petits amb els grans. Aquesta experiència no només ha fomentat la interacció entre els diferents nivells educatius, sinó que també ha reforçat el sentiment de comunitat i solidaritat a l’escola.

Hem après que la pau no és simplement l’absència de conflicte, sinó un compromís actiu per construir ponts d’enteniment i empatia entre nosaltres. Avui, hem fet un pas més cap a un món més pacífic i just, recordant que cadascun de nosaltres té un paper important en la creació d’un futur millor per a tothom.

Que aquest dia de reflexió i acció ens inspiri a continuar treballant junts per a un món on la pau i la no violència siguin una realitat per a tothom. Fem que cada dia sigui el dia de la Pau.

En podeu veure les imatges AQUÍ