CELEBREM LA CASTANYADA AMB GUST DE HALLOWEEN

Dins l’equinocci de la tardor, un moment molt esperat per tots els infants és la castanyada, festa popular catalana. Aquest any, vam tenir el plaer de comptar amb dues castanyeres que ens van preparar unes castanyes delicioses, torrades i ben calentetes. Els aprenents que aquest curs estan a la nostra escola, ens regalen la seva vitalitat, energia i ganes d’aprendre.

Els més petits de l’escola i els infants de cicle inicial, gràcies a l’AFA, van sentir el conte de la castanyera i el van complementar amb una manualitat envoltada dels colors de la tardor: un bolet molt bonic i un eriçó molt entranyable.

Mentre es torraven les castanyes, des dels més petits fins als més grans van poder gaudir d’una gimcana, també organitzada per l’AFA. Jocs que commemoraven la nostra festa, però també recordava la tradició anglosaxona que tant motiva als més joves. També van estar presents entre nosaltres petits rapenats, carbasses i algun fantasma.

Agraïm als infants i joves la seva implicació i a l’AFA la seva disponibilitat. Junts hem fet possible una diada plena de bons moments.