VISITEM EL PARLAMENT DE CATALUNYA

El passat divendres, els alumnes de Cicle Superior de la ZER vam viure l’experiència “in situ” de fer de DIPUTATS I DIPUTADES i realitzar tot un procés electoral: formar un grup polític, planificar el programa, defensar-lo, pactar, escollir president de la mesa, president del govern, formar govern… Després vam visitar el Parlament, les sales, l’hemicicle… I finalment vam estar pel parc de la Ciutadella i una visita al Born.

Va ser una sortida enriquidora i ens ho vam passar molt bé!!! Aquí en teniu la mostra