CICLE INICIAL – EXCURSIÓ A AGRAMUNT

Hola famílies els alumnes de Cicle Inicial de la Zer Riu Ondara avui hem anat d´excursió a Agramunt.

Al arribar el primer que hem fet és esmorzar ja que ens esperava un matí molt intens. Hem visitat l´espai Guinovart; la Lluïsa ens ha explicat molt bé les obres del senyor Josep Guinovart. Després hem fet el taller del ” Bosc del  Siscar”, seguidament ja ens esperava la Rosa M amb la qual ens hem dirigit a l´església per visitar el refugi, ha estat molt emocionant.

Quan hem acabat la visita ens hem dirigit al parc per dinar i poder jugar una estona; que divertit!!!

De seguida ens hem adonat que ens havia passat el temps volant mentres jugavem i hem recollit les coses; ens hem dirigit al Museu del Torró i la Xocolata, ja ens esperaven. Ens han fet una super explicació sobre els origens de la xocolata i els torrons, després ens han visualitzat un conte i finalment hem tastat els torrons…. que bonsssss. També ens han obsequiat amb un detall per cada un dels alumnes que hem fet la visita. Moltes gràcies Torrons Vicens.

Us deixem unes quantes fotos…