Famílies,
divendres vam viure una Festa de la Tardor plena de màgia, col·laboració i natura!
Al matí, tota l’escola es va omplir d’olors dolces i colors de tardor mentre fèiem panellets. Els infants, amb les mans i els ulls plens d’il·lusió, van elaborar aquestes petites delícies tradicionals que ens recorden el gust i l’aroma d’aquesta època de l’any.
A la tarda, el nostre bosc màgic ens va demanar ajuda: estava perdent la seva força i necessitava l’energia de tots els infants per tornar a brillar. Organitzats en grups barrejats d’edats, ens vam convertir en Protectors del Bosc i vam participar en tres grans reptes:
Històries de Tardor, on la imaginació i les paraules van fer reviure les llegendes del bosc.
Textures de Tardor, on vam explorar amb els peus les textures i sensacions que amaga la natura.
Tardor en Moviment, on ens vam endinsar en la creació d’un mural col·lectiu viu.
En cada activitat vam aconseguir Fulles de la Vida, que vam poder penjar al nostre gran arbre per retornar-li la seva energia. Quan totes les fulles vam estar col·locades, el bosc va tornar a brillar amb força i color i ens va descobrir el seu missatge secret:
“Quan treballem junts, el nostre bosc s’omple de vida i de colors de la tardor.”


