CONTACONTES PER A LA IGUALTAT DE GÈNERE

 

Dins el programa Comarcal de Suport a l’Educació de l’Urgell, els infants de cicle inicial van gaudir de la visita d’una contacontes molt especial.

A través del conte de la Caputxeta, la Laia, ens va convidar a conèixer diferents versions del conte. Entre tots i totes vam parlar de l’ahir i de l’avui, de les coses que han canviat,… del pas del temps. També vam poder reflexionar sobre els nens i les nenes i sobre el DRET de totes les persones, sigui quin sigui el nostre sexe, a ser lliures i decidir per nosaltres mateixos.

De la jornada, ens vam quedar amb la Caputxeta  valenta, decidida, ràpida i  que pot salvar-se ella sola.

Gràcies Laia per visitar la nostra escola.

Fotos

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>