Taller d’educació viària

Aquest matí els/les alumnes de primària del nostre centre han dut a terme un Taller d’Educació Viària impartit pel Servei Català de Trànsit, consistent en la instal·lació d’un parc infantil a la pista de bàsquet amb totes les mesures necessàries per garantir la seguretat dels participants davant la COVID-19.

Els parcs d’educació viària són escenaris que permeten oferir experiències de mobilitat als nens i nenes. Simulen espais urbans en els quals els participants actuen com a vianants i com a conductors de bicicleta

L’escola fa notar que un dels reptes més importants és el de fer que els infants facin cas de les senyals quan condueixen una bicicleta.

Des de l’escola valorem de manera positiva aquesta activitat ja que els/les alumnes aprenen de forma lúdica i motivadora.

Aquí us deixem un tastet d’aquest taller:https://photos.app.goo.gl/rEtbQAP94K9JtDMg7