8 DE MARÇ, DIA DE LA DONA TREBALLADORA

Avui, Dia Internacional de les Dones, l’escola Espígol hem iniciat una sèrie d’activitats per visibilitzar i conscienciar l’alumnat i tota la comunitat educativa sobre els drets de les dones.

Aquesta tardaa la pista poliesportiva i separats en grups bombolla, hem gaudit de l’espectacle de titelles “Gènere” a càrrec de la Companyia Pantomima. Una proposta educativa  recolzada amb música en directe per la promoció de la igualtat de gènere en tots els àmbits que ens ha proporcionat el consistori de l’Ajuntament de Tornabous.

A més a més, durant la setmana, les tutores explicaran als nens i nenes  diversos contes relacionats amb aquest contingut i els més grans de l’escola faran diverses activitats on reflexionaran sobre el paper de les dones a casa nostra, a la nostra ciutat i al món!

Per últim,  també tindrem el plaer de comptar telemàticament i en directe amb dones de Tornabous i de l’entorn destacades dins del món de la ciència que ens explicaran els aspectes més rellevants de la seva feina i algunes que altres curiositats.

PER TOTES, PER LA IGUALTAT!

Podeu veure un petit recull de fotos clicant al següent enllaç.https://photos.app.goo.gl/nTvo3nbj9Fadki749