EXPLICA’NS, COM ET VA?

Una de les activitats que fem durant el curs els alumnes de CS és: EXPLICA’NS, COM ET VA?. Es tracta de que ex-alumnes que han estudiat a la nostra escola ens vinguin a explicar com els ha anat des de que van acabar l’educació primària a l’escola Espígol, van continuar … i ara ja estan en el món del treball.

Enguany ha vingut el Dennis Fonoll de Tornabous

Nosaltres vam preparar una entrevista i ell ens va anar explicant tota la seva trajectòria: va anar a l’institut, què li va passar i que avui en dia treballa de granger amb gallines de pondre.

Ens va ensenyar com és la seva feina, els avantatges, inconvenients … i també vam poder veure diferents tipus d’ous de gallines.

Ens va agradar molt!!!