Poema de Sant Jordi
25/04/18


Els nens i nenes de l’escola van celebrar la Diada de Sant Jordi amb diferents activitats: paradeta de llibres, roses i plantes organitzada pels més grans de l’escola, tallers de manualitats, poesia, representacions de la llegenda, cançons, balls,… i sobretot van compartir bonics moments tots… Llegeix més»
El dilluns dia 16 els alumnes de p5 de Tornabous i Cicle incial de les dues escoles vam fer una excursió a Mollerussa, al Saló del Llibre i a Linyola, al Parc de les Olors.
La visita al Saló del Llibre va ser molt màgica. Els… Llegeix més»
El 22 de març, els alumnes de cicle mitjà de Barbens i Tornabous vam anar a Ponts i a ràdio Tàrrega.
Al Tossal de Ponts vam veure el naixement del Canal d’Urgell, i ens van explicar el funcionament de les comportes.
Al migdia vam anar a dinar… Llegeix més»
L’últim projecte en el que han treballat els alumnes de cicle inicial ha estat el de les màquines. Primer van observar com és una màquina per dins i després,… es van aventurar i han construït un semàfor!!
El nostre semàfor va amb electricitat i ens ha… Llegeix més»
El divendres dia 16, va venir l’ Alba Torres, especialista en teràpia i als de 5è i 6è de l’escola Espígol, ens va fer el taller: SENTIR I CREAR que consistia en treballar les emocions.
En primer lloc, ens vam ajeure a la sala Salvador Seguí de… Llegeix més»
El passat 20 de març els alumnes de C. Superior de la ZER vam realitzar la sortida del 2n trimestre.
Vam anar al Tossal de Ponts a veure el naixement del Canal d’Urgell que surt del riu Segre.
Vam beure una mini presa d’aigua, moltes comportes i… Llegeix més»