Padrins lectors

Els divendres, dediquem la mitja hora de lectura a l’activitat de PADRINS LECTORS.

Cadascun dels alumnes de 4t, 5è i 6è ha apadrinat a un o dos companys de 1r, 2n i 3r.

Els padrins de lectura s’han compromès a llegir contes i ajudar el seu fillol en el seu procés d’aprenentatge de la lectura.  Els fillols també s’han compromès a escoltar el seu padrí i seguir les seves indicacions i consells.

Aquesta activitat ha servit, tant a padrins com a fillols, per evolucionar en el seu procés d’aprenentatge de la lectura i a la vegada, sense adorar-se’n han adquirit uns valors socials que els ajudaran en la seva formació integral.