Jocs Populars Escolars Tortosa 2019

El passat dissabte 30 de març l’alumnat de Cicle Mitjà de la ZER Riu Avall van participar en els primers Jocs Populars Escolars a Tortosa.

Aquesta jornada va estar organitzada per tal de donar a conèixer els World Sport Games que s’organitzaran a Tortosa i a Terres de l’Ebre aquest mateix any.

Els objectius de la jornada eren els següents:

– Promoure la pràctica esportiva i d’activitat física.
– Fomentar els valors de l’esport popular: inclusió i cohesió social, responsabilitat comunitària, solidaritat, companyerisme
– Promoure un model d’esport no competitiu on prevalgui la participació i el comportament per sobre dels resultats.

Des de la ZER vam donar a conèixer aquests jocs a tot l’alumnat des de Cicle Inicial fins a Cicle Superior encara que només anessin a participar Cicle Mitjà.

Clicant aquí podreu veure algunes imatges de la jornada.