Ja és Nadal!

Els nens i nenes de CM i CS us volem ensenyar com han quedat les nostres manualitats nadalenques, fa dies que les vam començar i totes han quedat fenomenals. Hem après a cosir, alguns no haviem tocat mai una agulla, hem retallat i hem empegat.… Llegeix més»

LA PIRÀMIDE DELS ALIMENTS

Hola, som els nens i les nenes de l’escola El Vilot i us volem mostrar la nostra piràmide dels aliments. Hem après moltes coses sobre com ens hem d’alimentar bé.

Primer hem buscat informació a internet i després hem pintat entre tots diferents aliments. Tot seguit, hem enganxat els aliments a la piràmide, segons els diferents grups, i ens ha quedat  així.

Esperem que us agradi !

ENS VISITA EN TONI PER PARLAR-NOS DELS OCELLS

ELS NENS I NENES DE P4 I P5 DE L’ESCOLA EL VILOT ESTEM INVESTIGANT COSES SOBRE ELS OCELLS. FA UNS DIES LI VAM ENVIAR UNA CARTA A EN TONI LEIVA , AFICIONAT A LA FOTOGRAFIA D’OCELLS I ALTRES ANIMALS, PER DEMANAR-LI SI ENS PODIA AJUDAR A SABER-MÉS. QUINA SORPRESA QUAN ENS VA CONTESTAR QUE VINDRIA A VISITAR-NOS A L’ESCOLA!

LI VAM PODER FER MOLTES PREGUNTES, RESOLDRE DUBTES, RECOLLIR NOVA INFORMACIÓ… A MÉS DE VEURE DE PRIMERA MÀ LES SEVES MAGNÍFIQUES FOTOGRAFIES I EL MATERIAL QUE UTILITZA PER OBSERVAR ELS OCELLS A LA NATURA. AIXÒ SÍ, SEMPRE AMB MOLT SILENCI….

VAM PASSAR UNA ESTONA MOLT AGRADABLE I INTERESSANT. MOLTES GRÀCIES, TONI!

VATCHJUYIHGERYVCB (vanesa)

EESTABBBBBBBE CMOL NEN (estava molt content)

OÑIPIIILLLLLLLLLLLOIRO (toni)

CUFATG ( camuflatge)

CAILRA D AUFTGE (cadira de camuflatge)

ÑLLKJHGFDSAMNBVCE (cadira)

AASVC (prismatix)

BA BENI EL TONI (va venir el Toni)

ES A BENI EL TON( ens va venir el Toni)

BA ORA UNE AME MN ( va portar una camara gran)

ME VA AGADA LA CAMARA (me va agradar la camara)

MISIÓ ALBA: LA MATÈRIA, canvis químics.

Els alumnes de l’Escola Josep Mañé aquesta tarda ens hem equipat i hem iniciat la primera etapa de la Misió Alba. Ha estat una experiència força divertida i hem pogut observar com els globus es poden inflar sense bufar. Hem barrejat vinagre amb bicarbonat i s’ha produït una transformació química donant lloc a una substància nova en estat gasós: diòxid de carboni. El diòxid de carboni a més d’inflar els globus ha fet alguna cosa amb el foc d’unes esplemes. Ho voleu saber? Doncs, apa, a fer l’experiment! Aquí us deixem alguna imatge.

JOCS I VESPES

DIVENDRES VAM PENJAR LES MENJADORES PER A OCELLS QUE HEM CONSTRUIT A L’ESCOLA, I VAM POSAR BOCINS DE POMA A DINS. AVUI ENS HEM TROBAT QUE SE L’ESTAVEN MENJANT UNS ALTRES ANIMALS QUE TAMBÉ VOLEN, PERÒ NO SÓN OCELLS…

BAFEUNESMEXOES I ELABEBXEAOXAESEIES (vam fer menjadores i van menjar les vespes)

ES AIE E MNEGE EM EESAE

AS( les vespes es mengen el menjar dels pardals)

TAMBÉ AL PATI HEM TROBAT UNA  ALTRA SORPRESA QUE ENS HA AGRADAT MOLT!!!!

ÑOIÑX  OIHILJYUOTREEDFGHJKLÑZXCVBNM (joguines noves)

JOINES NOBES ( joguines noves)

ÑFUHIMKLIYUIBVF CDFG (joguines noves)

TI OUIE OB S ( tenim joguines noves)