CELEBREM EL FINAL DE CURS A LA ZER!

L’estiu arriba… i avui mestres i alumnes de la ZER Poblet hem dit adeu a tot l’alumnat d’aquest curs 2023-2024. A cada una de les escoles hem realitzat diferents activitats per acomiadar-nos.

A l’escola Mare de Déu dels Torrents, de Vimbodí i Poblet, els alumnes d’infantil fins a 3r han començat la jornada jugant dins la classe fins a l’hora del pati. Els de 4t, 5è i 6è han mirat una pel·lícula i, finalment, els alumnes de 6è han preparat un bon esmorzar per tots els alumnes de l’escola. Hem esmorzat tots plegats al pati. Tot seguit, després d’esmorzar, hem fet jocs d’aigua a la pista del pati. Finalment, les famílies de l’alumnat de 6è han entrat a l’escola per veure un vídeo i entregar un petit obsequi de l’escola com a record.

A l’escola del Montgoi de Vilaverd, han compartit reptes que van escriure a l’inici de curs i s’han regalat punts de llibre creats per elles i ells com a cloenda dels padrins de lectura. Per acabar de celebrar l’últim dia de curs, a proposta seva, s’ha gaudit d’una ruta urbana pels parcs del poble de Vilaverd on s’ha degustat un dolç esmorzar que ens ha preparat l’AFA.

I, finalment, a l’escola de Blancafort, a primera hora del matí, l’alumnat s’ha dividit en tres grups i han realitzat una gimcana, la qual havia estat tota preparada pels més grans. Després hem gaudit d’un bon esmorzar que ens havia preparat l’AFA. I finalment, han anat a la piscina on s’han pogut remullar i gaudir d’allò més bé, amb un inflable aquàtic que ens havien preparat.

Que passeu tots un bon estiu!!

A continuació podreu veure les fotografies del dia d’avui a les tres escoles.

Escola de Vimbodi

Escola de Vilaverd