LLAR D’INFANTS A L’ESCOLA DE BLANCAFORT

Durant aquest últim mes hem treballat a través de les propostes Montessori a la llar que tenen com a objectiu principal fomentar l’autonomia, la curiositat i el desenvolupament integral del nen. A través d’activitats pràctiques i materials manipulatius, es busca estimular la independència, la concentració i la capacitat de resolució de problemes dels nens/es.

Els avantatges d’aplicar aquesta metodologia inclouen la creació d’un ambient preparat que afavoreix l’aprenentatge autònom, la promoció de la autoestima i la confiança en un mateix, així com el foment de la responsabilitat i la cooperació entre els nens.

Els beneficis principals inclouen el desenvolupament de les habilitats cognitives, socials i emocionals del nen, així com la creació d’un entorn que valora el ritme i les necessitats individuals de cada nen, promocionant un aprenentatge significatiu i durador.

Aquí podeu veure les fotos.

Bon estiu!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut