SORTIDA ESTANY GENTO

Els alumnes de l’escola La Vall Fosca el passat 28 de setembre va participar en una sortida al Parc Nacional d’Aigüestortes i Estany de Sant Maurici, on van poder accedir pel telefèric. L’objectiu de la sortida era conèixer el nostre entorn proper de l’escola.

Els alumnes d’infantil i cicle inicial vam rebre les explicacions d’un dels guies al centre d’observació i després vam visitar l’estany Gento i vam caminar una part de la ruta del carrilet, passant per un dels túnels on vam haver de mirar abans si hi havia alguna vaca! Ho vam passar molt bé.

Els alumnes de cicle mitjà i superior vam realitzar una ruta d’orientació. Durant el camí ens vam fixar en els elements més significatius de la ruta; a l’arribar a l’estany Tort el nostre guia ens va fer explicacions sobre els mapes topogràfics. Per parelles i petits grups vam anar treballant amb el mapa tot indicant tots aquells elements rellevants del camí que ens vam anar trobant.

A continuació, us deixarem les imatges de la nostra sortida.