Excursió final de curs

Famílies,

Donem per acabat el curs 2025-2026, un any ple d’experiències, aprenentatges i moments inoblidables.

Avui, com ja és tradició a la nostra petita escola, hem fet una excursió amb tots els alumnes d’infantil i primària fins a Castell Estaó. Un cop hi hem arribat, ens hem refrescat a la font, hem esmorzat i hem gaudit d’una estona de joc pels carrers del poble. Després, de tornada, hem baixat fins al riu i ens hem banyat a la basseta, posant el punt final a la jornada ben fresquets i amb un somriure d’orella a orella.

Plegats hem viscut un dia fantàstic, que s’afegeix a la preciosa col·lecció de records que ens deixa aquest curs.

Totes les mestres us desitgem un molt bon estiu, ple de descans, aventures i moments en família.

Ens retrobem al setembre amb les piles carregades i moltes ganes de continuar aprenent junts! ☀️🌿💛

Aquí teniu l’enllaç per veure les imatges del dia.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut