Benvinguts a la ZER PALLARS JUSSÀ.
En aquest web hi trobareu diferents informacions, de les tres escoles, que us poden ser del vostre interès.

Trobada sobre el medi ambient a la ZER Pallars Jussà

El passat 7 de març, les tres escoles de la ZER Pallars Jussà ens vàrem trobar a Salàs de Pallars, a la zona del pantà de Sant Antoni del Piolet, per celebrar una trobada sobre el medi ambient.
La jornada va començar amb dinàmiques de coneixença… Llegeix més»

CARNAVAL

La setmana passada, els alumnes i mestres de l’escola vam celebrar el Carnaval.
Des de dilluns el Sr. Carnestoltes, ajudat pels alumnes de Cicle Superior, ens va anar enviant diferents consignes que tots esperàvem amb il·lusió.
El DILLUNS vam portar el cap ben divertit.
El DIMARTS vam venir… Llegeix més»

Col·laborem amb La Marató

Un any més des de l’escola Aeso hem volgut aportar el nostre granet de sorra a la Marató de TV3 per tal de col·laborar i de promoure la solidaritat entre l’alumnat. Ho vam fer el passat divendres amb la venda de manualitats.

L’alumnat de Cicle Superior va ser l’encarregat de gestionar-ho. Aquests útlims mesos a l’escola van confeccionar petites manualitats per vendre. Els infants de Cicle Mitjà també van col·laborar aportant alguns treballs manuals propis.

El divendres durant el matí i a la sortida de l’escola a la tarda van muntar la paradeta i van vendre gran part de les manualitats. La població d’Isona i Conca Dellà van col.laborar amb l’escola comprant les petites obres d’art a 2€ i 3€.

Es van recollir 175,16 euros que aniran destinats a avançar en la investigació de la salut sexual i reproductiva.

Gràcies a tots i totes per les vostres aportacions! Vam passar una bona estona i vam col·laborar en una bona causa!

Cliqueu aquí per accedir a les fotos.