CARNAVAL

La setmana passada, els alumnes i mestres de l’escola vam celebrar el Carnaval.

Des de dilluns el Sr. Carnestoltes, ajudat pels alumnes de Cicle Superior, ens va anar enviant diferents consignes que tots esperàvem amb il·lusió.

El DILLUNS vam portar el cap ben divertit.

El DIMARTS vam venir vestits d’un sol color.

El DIMECRES, una corbata o un llacet.

El DIJOUS, un mitjó de cada color.  Aquell dia vam aprofitar per celebrar DIJOUS LLARDER i vam esmorzar tots junts pa amb botifarra al pati de l’escola.

El DIVENDRES, els infants van poder venir de casa lliurement disfressats.

Podeu veure les fotos AQUÍ

Avui al matí, com a cloenda del Carnaval, l’escola ha sortit pels carrers del poble amb les disfresses que havien elaborat de “JOCS DE TAULA”.

El soroll dels instruments  ha fet que la gent sortís de les seves cases per veure com s’havien disfressat els infants més petits i no tan petits del poble.

Aprofitant que avui es celebrava una festa molt important del municipi, “LA GUIXA” hem anat a veure els calders i hem pogut fer moltes preguntes als cuiners/es.

Quina setmana més divertida!

Podeu veure les fotos de la rua AQUÍ