Final de curs i comiat 6è Aeso

Avui ha sigut l’últim dia d’escola i per acomiadar el curs ahir per la tarda vam trobar-nos tots: alumnat, famílies, mestres…al poliesportiu i vam fer una gran festa de final de curs!

A l’espectacle, cada cicle va ballar una cançó diferent relacionada amb el món de l’esport, que havíem estat preparant al llarg d’aquest últim trimestre. Ho van presentar els alumnes de 6è, que van anar explicant les diferents actuacions.

Després van llegir unes dedicatòries molt emotives i també van explicar anècdotes que els han passat a l’escola al llarg d’aquests 9 anys! Per acomiadar-los, l’AFA els va entregar uns coixins molt xulos i van trobar-se per veure un vídeo molt bonic de tota la seva escolaritat.

A continuació, l’AFA va organitzar un berenar, un escaperoom i uns jocs pels infants, que van gaudir molt! Per acabar vam sopar i ballar una bona estona!

AQUÍ us deixem fotos de tota la festa.

I als nens i nenes de 6è, que ja marxen a l’institut i el proper curs ja no seran a l’escola amb nosaltres, els trobarem molt a faltar! Desitgem que els vagi molt bé aquesta nova etapa!

Bon estiu i bones vacances!