Sortida en bicicleta a l’escola de Massalcoreig.

El passat 14 de març els alumnes de cicle superior de l’escola de Massalcoreig vam organitzar una sortida en bicicleta fins a la nostra localitat veïna, la Granja d’Escarp. En arribar a l’escola i després de revisar ben bé les bicicletes i l’equipament, els infants acompanyats pel Joan i la Lourdes es van desplaçar primerament a visitar l’aiguabarreig i l’entorn que l’envolta.

Per esmorzar i sense avisar ens vam presentar a l’escola Sant Jaume on vam esmorzar amb els nostres companys. En acabat vam anar a la part de la Vall, on vam posar en pràctica la nostra pericia amb la bicicleta davant els circuits que havíem treballat a l’escola.

En acabar els circuits i amb les forces ja molt minvades vam tornar a l’escola, tot gaudint del bonic paissatge que la primavera ens va oferir amb els arbres fruiters.

Fotos de la sortida