Les escoles de la ZER ens retrobem a Llardecans i a Maials.

El passat dimecres dia 8 de març les escoles de la ZER amb els seus infants i mestres ens van retrobar a Llardecans per gaudir de la segona trobada del curs. Com ja sabeu, sota la influencia del projecte interdisciplinari “Viu la festa” els nens i nenes de la ZER van conèixer durant la jornada els gegants dels pobles de Llardecans i Maials.

De bon matí i un cop arribats a Llardecans ens van trobar totes les escoles a l’escola del poble. Al llarg de matí i ja per cicles els infants van gaudir de diferents tallers. A la plaça del poble, els diables de Lleida ens van organitzar una exhibició de pirotècnia. En acabar ens van explicar com s’organitzaven i com es protegien dels petards i les cremades.

A l’escola el senyor Bellmunt, ens va explicar en petits grups historietes molts interessants dels nostres pobles i de l’entorn. Per acabar el matí, i també a l’escola la Merce París ens va oferir un taller per elaborar poemes i il.lustracions força entretingut.

Per dinar tots i totes ens van organitzar per l’escola i junts vam passar una bona estona fins a la tarda. Vora les 15h, els autocars ens van portar a Maials, on els infants de cicle superior ens van explicar petites histories del seus gegants. Junt a la colla gegantera del poble i els seus grallers tots i totes vam gaudir de diferents danses com el Patatuf, el petit Rogle o la Polca d’ours per arrodonir una fantàstica trobada.

Fotos de la trobada