L’escola de Massalcoreig gaudeix de la seva Festa Major!

Els nens i nenes de l’escola de Massalcoreig van gaudir durant tot una setmana de la seva pròpia festa major. Durant la setmana del 24 d’abril els infants i mestres van poder gaudir i viure diferents actes relacionats amb qualsevol festa major.

D’aquesta manera cada mati i tarda els nens i nenes van poder portar a terme activitats com l’elecció de pubilles, jocs de bingo, jocs populars……….Va ser una setmana molt i molt divertida. A més a més, el fet de que el nostre projecte interdisciplinari sigui “Viu la festa” va permetre poder relacionar molts continguts i activitats.

MIreu les fotos i torneu-les a mirar, no es van deixar res de res………….

Fotos de la festa Major