Sortida de cicle inicial i infantil a Ulldebosc.

El passat dijous 11 de maig, els menuts de la ZER van sortir de l’escola per visitar la granja escola Ull de bosc. Un cop vam arribar tots i totes vam esmorzar junts. Després amb els monitors ens vam distribuïr en petits grups. Per una banda els nens de P3 i P4 i per l’altra els nens de P5 amb cicle inicial.

De primera mà vam fer una petita volta per conèixer les diferents parts de la granja.D’aquesta manera vam aprofitar per poder veure i apropar-nos als diferents animals que hi havia com els lloros, dromedaris, porcs etc..Un cop acabada aquesta volta per la granja, els nens i nenes van poder gaudir de dos tallers. Els nens i nenes de P3/P4 van treballar un taller de bosses aromàtiques, utilitzant diferents herbes i flors de la zona.

Pel que fa els infants de P5 i cicle inicial es van divertir molt i molt creant petjades de diferents animals amb fang. En acabar tots dos tallers ens vam