XOCOLATADA SOLIDÀRIA A LLARDECANS PEL CÀNCER INFANTIL

Aquest passat dijous 22 de febrer hem celebrat a la Plaça dels Arbres la Xocolatada Solidària. Aquesta ha estat tot un èxit ja que hem venut 110 gots de xocolata calenta. Els veïns i veïnes del poble han sortit al carrer amb la intenció de col·laborar i passar una bona estona. La música ens ha amenitzat la jornada mentre els alumnes més grans de l’escola no han parat d’omplir gots de xocolata i repartir culleretes i coca. Els beneficis han estat del tot nets ja que els establiments del poble, Cala Nuri, Forn de pa cal Sisco, Disbo, el Plus i la Cooperativa Verge de Loreto ens han subministrat tots els ingredients i menesters necessaris per la xocolatada. Així doncs, la recaptació ha estat de  251€, que donarem íntegrament a l’AFANOC.  També volem agrair a les nostres cuineres xocolateres, que ja porten dos anys consecutius posant el seu granet de sorra per la causa, la paciència i l’entusiasme que han mostrat a l’hora de cuinar la xocolata calenta. Ha sortit boníssima!

Clica aquí per veure més imatges