CUIDEM LES NOSTRES DENTS

El passat divendres, la Sara, la mare del Jan d’I1, va venir a l’escola a explicar-nos com hem de cuidar les nostres dents. Ens va dir que és molt important rentar-les almenys dues vegades al dia i ens va ensenyar com ho hem de fer, amb l’ajuda d’una boca gegant amb la que vam poder practicar tots i totes. També ens va dir que, per a que les nostres dents es mantinguin sanes, a més de rentar-les cada dia, també cal menjar sempre aliments saludables evitant, sobretot, els ensucrats i les llaminadures. Per acabar, ens va regalar un raspall de dents a cadascú i ens vam poder rentar les dents allí mateix i també ens va donar un full de recomanacions que segurament ens aniran molt bé!

MOLTES GRÀCIES SARA PER VENIR A LA NOSTRA ESCOLA I PER TOT EL QUE ENS HAS ENSENYAT!!

Podeu clicar aquí si voleu veure més fotos del taller amb la Sara.