VOLEIBOL A L’ESCOLA

Aquest curs, l’alumnat de cicle superior i de les comunitats dels grans de la nostra ZER han tingut l’oportunitat de participar en una activitat extraescolar de VOLEIBOL.

Els monitors encarregats de l’activitat, el Sergi, el Marc i la Laia han treballat amb els nens i nenes les diferents tècniques bàsiques d’aquest esport a través de diferents jocs i activitats. L’activitat ha estat tot un èxit i l’alumnat s’ho ha passat d’allò més bé.

L’activitat s’ha pogut organitzar gràcies a la dotació econòmica del Pla Català de l’Esport a l’Escola que promou l’activitat esportiva entre l’alumnat de les escoles de Catalunya i amb la col·laboració del Consell Esportiu del Segrià.

Si voleu veure imatges, feu clic aquí.