OBSERVEM ELS COLORS DEL NOSTRE ENTORN

Els infants més petits de l’Escola Otogesa de Maials, des d’I1 fins a I5, al llarg del curs, hem anat fent sortides per observar el nostre entorn. Hem aprofitat el treball de les estacions per visitar els camps més propers a l’escola i veure, així, què passa als arbres i com la natura canvia de color.

La primera sortida va ser a la tardor on vam poder observar com els arbres perdien les seves fulles. Vam passar una bona estona jugant al tros tirant fulles de color marró, vermell, groc… i en vam recollir unes quantes per poder poder fer diferents activitats a l’aula.

La següent sortida va ser a l’hivern. Ben abrigats vam tornar al mateix camp i vam trobar boira i molta humitat, a més, vam poder observar com els mateixos arbres s’havien quedat sense fulles.

Ben aviat, arriba la primavera i els arbres havien passat del groc i marró de la tardor, al blanc i rosa tant característic del nostre entorn immediat.

Tenim moltes ganes de tornar al mateix camp i veure si aquelles flors ja han donat el seu fruit per donar la benvinguda a l’estiu.

Podem dir que els canvis de color del nostre entorn immediat, ens anuncien l’arribada d’una nova estació. Per això, aprofitem per fer sortides als trossos més propers a l’escola per observar i analitzar els canvis que s’hi produeixen i que ens ofereix cada estació.

Si cliqueu la següent imatge, podreu veure les fotos de les sortides: