VISITA D’UNA CONTA CONTES!!

El divendres dia 6 de maig l’escola Sant Jaume de La Granja d’Escarp va gaudir amb la visita de la contacontes Mertxe París. És una activitat emmarcada dins del Pla Educatiu d’Entorn del Baix Segrià.

Els nens i nenes d’Educació infantil i de la llar d’infants “El Niu” acompanyats pels pares i mares i les mestres es van emocionar amb l’explicació dels contes “Papa, em compres un dinosaure?”, i “Qui s’ha fet pipí al Mississipí?”.

En finalitzar l’explicació dels contes vam poder mirar l’exposició de llibres que havia muntat la mateixa conta contes i ens va agradar moltísssssssssssim!!.

En acabar es va fer un taller adreçat als pares i mares de l’escola i la llar, Com néixer amb un llibre sota el braç, per aprendre a transmetre als fills i filles el gust per la lectura.