LA MARIONA ENS EXPLICA UN CONTE DOLÇ

Aquest curs, i com ja ens fa uns quants, hem pogut tornar a gaudir dels aprenents de 2n curs de DUAL de la UDL, ja que alguns/es han estat cursant les seves pràctiques a la nostra ZER. La Mariona i el Marc han estat tot el curs a l’escola de Llardecans i han desenvolupat les seves actuacions amb l’alumnat de CM/CS i CI respectivament. Avui dijous la Mariona ha portat preparat un conte “Paraules dolces”, amb uns conillets protagonistes, que ha representat amb uns conillets de llana elaborats per ella. Amb el conte ha treballat les emocions i els nens i les nenes han empatitzat força amb la protagonista.

Ara ja estan a les portes de finalitzar aquest curs de pràctiques i des d’aquestes línies els volem encoratjar a seguir gaudint d’aquesta professió.

Molta sort Marc i Mariona!!

Clica aquí per veure més imatges