TASTET DE RECEPTES

Els i les alumnes de 3r de Primària de l’Escola Sant Jaume de La Granja d’Escarp hem treballat la recepta.

El dilluns dia 17 de febrer cada alumne/a va portar a la classe una recepta per poder-la degustar tots plegats.

La Paula ha fet coca de iogurt; la Queralt coca de recapte; el Biel coca de iogurt amb xocolata; l’Adil pastís de xocolata i el Gerard rosquilles.

Els i les alumnes han llegit la seva recepta, els ingredients i el procés d’elaboració.

Des d’aquí volem agrair a les famílies la predisposició, l’ajuda i la paciència que han tingut amb els seus fills i filles a l’hora de fer la recepta.

L’experiència ha estat molt satisfactòria i els infants s’ho han passat molt bé fent el tastet de les receptes. Les hem trobades totes boníssimes!!

Cal dir també que han convidat als i les alumnes de 4t a provar-les.