Constitució Comissió Verda

Amb motiu de la celebració del dia Escolar de la no-violència i la Pau el passat 30 de gener, el dia 11 de febrer, vam constituir la Comissió Verda a l’Escola Arc d’Adà per unir-nos en les accions envers la Justícia Climàtica com a eina de Pau al Món.

A la vegada, l’escola té la necessitat de treballar per  capacitar l’alumnat per emprendre accions cooperativament en un context global i sostenible.

Així doncs, la Comissió Verda persegueix un Triple Objectiu:

1. Millorar el funcionament de l’escola perquè sigui més verda i més sostenible.
  2. Afavorir la interiorització d’hàbits individuals i col·lectius que siguin més respectuosos amb el medi ambient.
  3. Implicar la comunitat educativa en dinàmiques participatives en l’àmbit escolar i local que reverteixin en una millora del medi ambient.

En aquesta primera reunió es va debatre i prendre decisions al voltant de qüestions com l’energia, el consum i els residus, l’alimentació, la mobilitat i l’educació mediambiental.

Els dies posteriors l’alumnat del centre va elaborar diferents logos per la Comissió Verda i es va escollir entre tots el logo guanyador.

Des de la comissió us animem a unir-vos al moviment ecosostenible i a participar de forma individual i col·lectiva així com prendre accions tant en l’àmbit domèstic com local.